VÁSÁRLÁSI TÁJÉKOZTATÓ

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi vásárlási feltételeket szíveskedjen alaposan átolvasni:

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra használni, másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

A Vásárlási tájékoztató tartalmazza a monashop.hu weboldalon történő vásárlás feltételeit. A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a Vásárlási tájékoztatóban foglaltakat.

 

I.) Szolgáltató:

 

Szolgáltató neve: Lénárt István e.v. (Kisadózó)

Székhely: 1184 Budapest, Dolgozó út 8/A (nem üzlet cím, személyes átvételre nem alkalmas)

Adószám: 68871165-1-43

Bankszámlaszám: 12011856-01643936-00200000

Vállalkozói nyilvántartási szám: 52369926

Szakmai érdek-képviseleti szerv (kamara): Pest Megyei Kereskedelmi És Iparkamara

Szállító partner megnevezése: Magyar Posta Zrt.

Közvetítő szolgáltató (tárhelyszolgáltatás): Tarhely.eu Szolgáltató Kft.

Közvetítő szolgáltató székhelye: 1538 Budapest, Pf.: 510.

E-mail cím: mona[kukac]monashop[pont]hu

Kapcsolattartó: Sipos Mónika

Telefonszám: 06-30-757-44-80

Megrendelések feldolgozása: A rendelés leadását követő 24 órán belül

A monashop.hu weboldal alapvetően női fehérneműket forgalmaz. A honlapon keresztül leadott rendelés 3 módon teljesíthető:

  • postai/futárszolgálat által kiszállítással
  • személyes átvétellel (helye minden esetben előre egyeztetendő, e-mailben)
  • utánvét

Postai kiszállítással történő rendelések esetében a postára adás az ellenérték beérkezését követő 5 munkanapon belül történik, amennyiben van raktáron a rendelt termékből. Amennyiben nincs raktáron a rendelt termékből, minden esetben e-mailben egyeztetésre kerülnek a kiszállítás részletei. Külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

Utánvéttel történő fizetés esetén: a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálata házhoz szállítja a csomagot, melynek ellenértékét a futárnak kell kifizetni a csomag átvételekor. A pénz átadásáról elismervényt kap. Amennyiben nem tudja átvenni a csomagot, a futár értesítést hagy és később a helyi postán lesz átvehető a csomag.
A kiszállítás díja: 1.500 Ft

 

II.) A vásárlás menete

 

A monashop.hu oldalon történt rendelésével minden Fogyasztó kijelenti, hogy elfogadja jelen vásárlási feltételeket, tisztában van a rendelés menetével.

A honlapon történt rendelés esetén (a kosárban lévő áruk megrendelésével) a rendszer automatikusan elküld egy e-mailt a Szolgáltató felé, a megrendelő által megadott adatokkal, hogy a feldolgozást minél hamarabb meg tudjuk kezdeni.

Ezzel egy időben – amennyiben a PayPal-os fizetés került kiválasztásra-, a sikeres tranzakció után azonnal e-mailt kap a megrendelő. Amennyiben letölthető terméket választott, abban ez esetben az e-mailben megtalálható a letöltéshez szükséges link. Amennyiben fizikai terméket választott, az e-mailben megtalálható a rendelés adatai, a vásárlás visszaigazolása. Ehhez a levélhez képest 5 munkanapon belül fog megtörténni a postára adás.

Amennyiben fizetési módként a banki átutalás került kiválasztásra – a megrendelő azonnal e-mailt kap a rendelés adatairól, a fizetendő összegről, és a banki átutaláshoz szükséges adatokról. Ekkor a rendelés “feldolgozásra vár” stádiumba kerül. Amint az összeg megérkezik az eladó bankszámlájára, 5 munkanapon belül megtörténik a fizikai termék kiszállítása,

 

Házhozszállítás

A Monashop online áruház a megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálata segítségével juttatja el a Fogyasztóknak Magyarország területén. Sikertelen kézbesítés esetén a postás értesítést hagy és újra kézbesíti a csomagot. Ha akkor sem sikerül a csomagot átvennie, akkor a Magyar Posta a helyi postai kirendeltségen tartja azt további 5 napig, ameddig is a csomag átvehető. Az 5 napot követően a csomag visszaküldésre kerül a feladóhoz. A visszaérkezett csomagokról telefonon vagy e-mailen értesítjük a tisztelt Fogyasztót, aki kérheti a csomag újbóli kiküldését, ebben az esetben a visszaküldés és az újrapostázási költség a vásárlót terheli.

A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik otthonra, munkahelyükre. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni a cégnevet, emeletet, szobaszámot.

Átlagos szállítási idő – a kiválasztott fizetési módtól függően – a megrendelés napjától számított 2-5 munkanap.

Amennyiben a termék nincs készleten: a várható szállítási idő 2-6 hét!

 

Szállítás és csomagolás díja

Minden egyes rendelésnél feltüntetjük a szállítási és csomagolási költséget.

 

Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat és ezzel egyidejűleg a teljes (szállítási költséggel növelt) vételárat.

 

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Fogyasztónak max. 24 órán belül visszaigazolást küld. Ha a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 24órán belül, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek nevét, árát, a választott fizetési módot, a szállítási költséget, a rendelés azonosítót, valamint a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

Az elektronikus úton történő szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar. A szerződés az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utóbb nem hozzáférhető.

 

Fizetés

Szolgáltató a vásárlásról papír alapú számlát állít ki, melyet a megrendelt termékkel együtt a csomagban talál a Fogyasztó. Letölthető termékek esetében a szolgáltató a vásárlásról elektronikus számlát állít ki, melyet a megrendelő e-mail címére továbbít.

  1. Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra a Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül feladásra.
  2. Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetést a termékek kosárba helyezése után, a ˝Fizetési módok˝ közötta PayPal fizetési mód választásával tud a Fogyasztó kezdeményezni. A rendelés feladását követően rendszerünk átirányít a PayPal internetes fizetőfelületére, ahol rövid regisztrációt követően meg kell adni a bankkártya adatokat. Kattintson a “Create a PayPal account And pay with your debit or credit card“ részre, ahol a megrendelő adatai a Pallanea oldalon megadott adatokkal lesz előre kitöltve, így már elegendő csak a bankkártya adatait megadni. A fizetéshez Visa, EuroCard/Master Card bankkártya használható.. A Felhasználó kártyaadatait a Szolgáltató semmilyen esetben nem kapja meg, minden esetben csak visszaigazolást kap arról, hogy sikeres volt-e a kezdeményezett tranzakció vagy sem. Ha a fizetés sikeres volt, akkor erről e-mail-es visszaigazolás érkezik. Ha nem érkezik visszaigazolás érdemes ellenőrizni a SPAM mappát, illetve érdeklődni az Ügyfélszolgálaton. A kifizetéshez meg kell adni a bankkártya számát, a lejárat időpontját, a bankkártya hátoldalán található ellenőrző szám utolsó 3számjegyét. Ezután a pénzintézet leellenőrzi a Felhasználó által megadott adatokat. Ha mindent rendben talált, vásárlása összegét levonja a kártyáról. A sikeres, ill. sikertelen fizetést a rendszer kijelzi, majd felkínálja a lehetőséget a webáruházunk oldalára való visszalépésre. Továbblépés az ott felkínált linkre való kattintással történik. A bankkártyás fizetés a PayPal zárt, titkosítással ellátott rendszerén keresztül történik. A Szolgáltató a PayPallal fennálló szerződése alapján kijelenti, hogy a bankkártyás fizetésre vonatkozóan vállalja a tranzakciók titkos és biztonságos lebonyolítását. E szerződés alapján a vevő bankkártya- és bankszámlaadataihoz a rendszer működéséből következően sem a Szolgáltató, sem más, harmadik személy nem fér hozzá. A webáruházunkban való bankkártyás vásárlásra a Bankkártyás vásárlásokra vonatkozó általános szerződési feltételei érvényesek. A fizetési tranzakció szabályos lebonyolítását, a bankkártya adatok kezelését, az adatok titkosítását, a folyamat biztonságát a PayPal végzi és biztosítja. A tranzakció végeredményéről pedig a Szolgáltató a PayPal-tól kap tájékoztatást. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a PayPal, illetve a kártya kibocsátó Bank hatáskörébe,érdekkörébe tartozó kérdésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A felhasználó felel az általa megadott adatok valódiságáért és köteles a szolgáltatást rendeltetésszerűen, jelen feltételek, valamint a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei szerint használni. A Bank jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. A Szolgáltató a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a Bank tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Bank által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit az Ügyféltől követelje, azt vele szemben érvényesítse.A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen.
  3. Utánvétes fizetés: megrendelés leadását követő 48 órán belül útjára indítjuk a csomagot, és amikor hozzád megérkezik a futár, akkor tudod kifizetni a terméket és a szállítási költséget.

 

III). A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog és az elállási jog alóli kivételek

 

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül indoklás nélküli felmondási jog illeti meg.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát köteles elektronikus-levél útján az 1. pontban feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére bejelenteni. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási-nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási és felmondási jogát az e-pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 munkanapon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett összeget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta egyértelműen, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítés minden esetben a Fogyasztó által megadott számlaszámra történő visszautalással történik. Az elállási nyilatkozat beérkezése után a Szolgáltató minden esetben felveszi a Fogyasztóval a kapcsolatot és pontosítja az elállásfolyamatát, annak részleteit.

Az elektronikus úton beérkezett elállást érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.

Elállás esetén a Fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató székhelyének címére (lásd fent) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A Fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. Szolgáltatónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

Olyan termék után, amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (letölthető fájl, hanganyag, kép…) a Megrendelőt nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga (a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5.§ c) pontja alapján).

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

A termék átvételét követő 14 napon túl bejelentett elállás esetén.

Fehérneműket és intim segédeszközöket higiéniai okokból nincs lehetőség cserélni. Megértésedet köszönöm.

 

IV.) Szavatosság

 

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – ez előzőpontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatosság igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott írásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított, a termékek jellégből fakadóan 14 naptári napon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termékhibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatalidőpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

V.) Panaszügyintézés helye, ideje, módja

 

A Felhasználó a termékkel, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

http://www.monashop.hu/kapcsolat/ weboldalon a kapcsolati-form kitöltésével, vagy ugyanezen az oldalon megtalálható elérhetőségeken.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére nincs azonnal lehetőség (a panasz jellegétől adódóan), akkor a Szolgáltató arra kérheti a Felhasználót, hogy a fenti e-mail címre írásban is továbbítsa kifogásait, észrevételeit.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület).

 

VI.) Egyéb

 

Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ˝0˝ Ft-os, vagy ˝1˝ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a vásárlási szándékától.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

 

Jelen Vásárlási tájékoztató 2018. március 1-től érvényes visszavonásig.